czwartek, 28 listopada 2013

Essie - już nie taki kolorowy

Witam !

Dziś chciałabym Wam zaprezentować mój drugi kolorek Essie.
Jak mówi tytuł posta - nie będzie już tak kolorowo, nie tylko ze względu na sam kolor ;)

Dziś mowa o lakierze Essie, który nosi nazwę "We're in it together" i ma numerek 240.



Lakier ma śliczny różowy, powiedziałabym landrynkowy kolor. Bardzo spodobał mi się w buteleczce za sprawą drobnego shimmeru, który czynił go wyjątkowym. Bowiem w emalii zatopione są fioletowo-niebieskie drobinki. Niestety pogoda (brak światła) bardzo utrudnił mi uchwycenie tego efektu na zdjęciach. Oto co udało mi się dla Was zrobić:

Widać, że coś się mieni?

Kolor jest bardzo przyjemny, taki słodziutki :) Pamiętam jak go kupowałam Pani w drogerii zapewniała mnie, że lakier jest mocno kryjący i uzyskam bez problemu efekt całkowitego krycia przy dwóch warstwach. Niestety. Na zdjęciach, które Wam prezentuję mam na paznokciach trzy (!) warstwy lakieru. Podczas malowania lakier smużył, męczyło mnie jego nakładanie...


Po spryskaniu wysuszaczem i całkowitym wyschnięciu pokryłam lakier Mokrym Szkłem. Efekt jaki uzyskałam bardzo mi się podobał. Kiedy moja szwagierka zaczęła przebierać nogami na jego widok zapomniałam już o trudnościach w nakładaniu ;) Niestety czar pryska kiedy przychodzi go zmazać... Ciężko schodził a drobinki z lakieru miałam na całych paluchach. Niby powinnam to przewidzieć, bo w przypadku lakierów z drobinkami tak się zdarza, ale mnie osobiście to rozczarowało. 
Podsumowując: lakier ma piękny kolor, ale spodziewałam się, że będzie lepiej krył i lepiej się zmywał ;)


Do wykonania manicure wykorzystałam trzech kosmetyków:
- Sally Hansen odżywka "Maximum Growth" jako baza;
- Essie kolor "We're in it together" trzy warstwy;
Mokre Szkło z AllePaznokcie na wierzch :)


A czy Wy też tak macie, że czasem chyba za wysoko stawiacie poprzeczkę swoim lakierom a po pierwszym użyciu Was one rozczarowują? ;)

Pozdrawiam Was serdecznie :*
Dziękuję za każdy komentarz :)
Agnieszka


10 komentarzy:

  1. Ja nie mam jeszcze swojego Essie, ale ten zachwyca kolorkiem, takie delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatny :) taki słodki jak cukierek :) zdecydowanie ma swój urok ;)

      Usuń
  2. śliczny kolor. Lubię takie, ale jakoś sama nie noszę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę bardziej intensywne, ale czasem okazja nie pozwala ;)
      a taki neutralny pasuje zawsze i wszędzie :)

      Usuń
  3. Ja też jeszcze nie mam lakierów tej firmy, ale na każdym blogu zachwycają kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów to oni mają od groma :) to ogromny atut tej firmy :)

      Usuń
  4. Masz bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja też powiem, że nie mam jeszcze lakierów tej firmy, ale kolor mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się sprawdza te mokre szkło ??

    OdpowiedzUsuń