piątek, 29 listopada 2013

Nail Paint by Barry M, nr 318 "Peach Melba"

Witam!

Staram się dotrzymać słowa i pokazywać Wam codziennie moje zacne paznokietki ;)
Dziś chciałabym Wam zaprezentować mój jedyny (póki co mam nadzieję) lakier firmy Barry M,
o wdzięcznej nazwie Peach Melba i numerku 318.
Emalia ma piękny łososiowy może brzoskwiniowy kolor.
Lakier ma dużą buteleczkę w kwadratowym kształcie - moim zdaniem najpraktyczniejszy.


Podczas malowania lakier nie smuży, idealne krycie w 100% uzyskuje się po 2 warstwach.
Lakier ma dobrą konsystencję, łatwo się nim "manewruje".
Mam równie dobre wrażenie odnośnie zmywania ;) łatwo schodzi i nie farbuje skórek.


Dziś prezentuje go Wam na lekko wybledzonych już dłoniach ;) ale ten kolor idealnie podkreśla opaleniznę.
Bardzo lubię w nim to, że w zależności od tego jakie jest światło jest mniej lub bardziej intensywny.


Standardowo już do wykonania tego mani wykorzystałam moje pewniaki ;) czyli:
- Sally Hansen Maimum Growth jako bazę;
- lakier Barry M "Peach Melba" numerek 318 - podwójną warstwę;
- oraz niezawodne Mokre Szkło z AllePaznokcie jako top.


Co sądzicie o tym kolorze? Macie w swoich kolekcja lakier tej firmy?
Do mnie trafił przypadkiem - wylicytowałam go na Allegro ;) nawet nie wiem jaką ma cenę regularną w sklepach internetowych, bo w sklepach stacjonarnych chyba (?) nie można go dostać.


Dziękuję Kochane za każde wyświetlenie i za każde miłe słowo jakie zostawiłyście pod postami od tej pory!
Jesteście MEGA :) Coraz mocniej przekonuję się, że założenie bloga to był dobry pomysł :*
Pozdrawiam!
Agnieszka <3

21 komentarzy:

  1. To jest zdecydowanie mój kolor! Uwielbiam takie odcienie :)
    PS - może dodasz u siebie na blogu możliwość obserwowania? Chciałabym wiedzieć, kiedy dodajesz posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię taką brzoskwinkę :)
      co do obserwowania - pracuję nad tym :)

      Usuń
    2. Dodaj gadżed i w zakładce wiecej gadżetów jest opcja dodania obserwatorór. Też się trochę musiałam naszukać:p

      Usuń
  2. Ale ekstra kolorek, takiego jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A odcień polecam - poprawia humor ;)

      Usuń
  3. <3 śliczny
    no i założenie bloga to świetny pomysł :) ja też nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nie mam żadnego lakieru firmy Barry M :) Brzoskwinia bardzo ładnie się prezentuje :). Trzymam kciuki za rozwijanie bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko jeden ;) może kiedyś zainwestuję w jeszcze jakiś ;)
      Dziękuję :) póki co walczę z blogspotem :D

      Usuń
  5. Śliczny, pastelowy odcień! Szkoda, ze lakiery Barry M kompletnie nie trzymają się mojej płytki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, każdemu odpowiada co innego ;)
      trzeba szukać swoich ideałów :)

      Usuń
  6. Cudowny kolor! :)
    Ja mam 2 piaski Barry M i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny :) Mam cudowny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kształt paznokci piękny. Odcień jakoś do mnie nie przemawia, ale ładnie się układa. Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To dla mnie bardzo miłe jak moje lakierki się podobają :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      To dla mnie ważne, że to co pokazuję się podoba :)

      Usuń