środa, 20 listopada 2013

Idąc za ciosem :)

Witam Was serdecznie !!!

Tak jak w opisie - idę za ciosem :) Jestem strasznie ucieszona tym, że mój blog (chociaż czuję, że nazywanie dwóch postów blogiem to za wcześnie ;) ) odwiedziło już 56 osób!!! Aaaa :D Mega fajnie :)

Dziś natrafiłam na posta innej blogerki (nie wiem czy życzyłaby sobie tego żeby ją tu wymieniać) na temat lakierów Golden Rose z serii 3D Glaze. Ona prezentowała inny numerek niż ja oraz swój numerek pokazała na trzech różnych kolorowych bazach. Ja swój zaprezentuję na mojej ulubionej CZARNEJ bazie  :D bardzo, ale to bardzo lubię takie połączenia:) Chciałabym poznać Wasze zdanie na ten temat :) Piszcie proszę w komentarzach swoje opinie :)


Manicure trzymał się bardzo długo - 3 dni bez żadnego odprysku (przy normalnym myciu, sprzątaniu, gotowaniu). Kiedy ewentualny odprysk pojawiłby się - nie wiem, bo po trzech dniach zmyłam wzorki. Jedyny minus tego typu zdobień na paznokciach to ich zmywanie - ciężko to cudo "schodzi", ale moim zdaniem warto się namęczyć dla takiego efektu :)


Do wykonania tych pazurków wykorzystałam swoje pewniaki:


- odżywka Eveline 8w1 jako baza (wiem, że ta odżywka buzi kontrowersje, ale u mnie sprawdza się bardzo dobrze - mam zamiar wykorzystać tą buteleczkę do końca i wtedy spróbować czegoś innego);
- czarny lakier Pierre Rene Top Flex, nr 216 "Devil Black" - podwójna warstwa;
- Golden Rose, seria 3D Glaze, nr 09;
- IsaDora Top Coat na wierzch :)

Bardzo żałuję, że lakierki IsaDory mają tak wysoką cenę. Jestem posiadaczką dwóch kolorów (dostałam je w prezencie) i bardzo je lubię. Niestety ok. 20 zł za taką małą pojemność to moim zdaniem dużo.


I to zdjęcie na koniec chciałam Wam pokazać po to, żebyście zobaczyły, że drobinki z tego topu nie odstają jak z niektórych ;) Tworzą naprawdę fajną fakturę na paznokciach. Ja jestem zachwycona :)

Czekam na Wasze opinie! 

Pozdrawiam kolorowo -lakierkowo :D

9 komentarzy:

  1. pięknie Ci to wyszło naprawdę :) życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też bardzo go lubię :) jak miałam go na sobie 2 osoby zwróciły mi na niego uwagę ;)

      Usuń
  3. Podobaja mi sie wszelakie topy z drobinkami na czarnej bazie. Zawsze wygladaja ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda na czerni, ale tego to byłam pewna ;)
    Czekam aż będę mogła zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Następnym razem nałożę na czarną bazę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową?

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie brokatowe zdobienia na czarnej bazie:)
    A co do eveline 8w1 też jej używam co prawda teraz już nie tak jak zaleca producent tylko bazę pod lakier. Również naczytałam się o niej sporo opinii. Z nią jest tak albo się ją kocha albo nienawidzi. Ja ją uwielbiam. Poprawiła stan moich paznokci które nigdy nie urosły większe niż milimetr poza opuszki i strasznie się rozdwajały. Ona poprawiła ich stan bardzo szybko i szczerze to teraz boję się z niej zrezygnować, żeby nie zniszczyć ich. Wiem,że dziewczyny też narzekają na jej długotrwałe stosowanie ale ja na razie nie będę jej zmieniać chyba że coś zacznie się niepokojącego z nimi dziać
    Wow ale się napisałam :) To chyba mój najdłuższy komentarz :)

    OdpowiedzUsuń