poniedziałek, 18 listopada 2013

Pierwsze koty za płoty

Witam Was serdecznie!


Tyle miłych słów pod moim pierwszym postem sprawiło, że podjęłam decyzję o pokazaniu moich pazurków.

Może nie będą one mega oszałamiające, ale muszę się przełamać ;)

pazurki w słońcu

pazurki w cieniu

Pokażę Wam kolorki jakie miałam na paznokciach w ten weekend. W takim manicure czuję się najlepiej - intensywny kolor + brokatowy akcent. 


Do wykonania tych kolorowości ;) wykorzystałam kolejno:
- odżywkę Eveline 8w1 jako bazę;
- Golden Rose Rich Color nr 26 podwójną warstwę;
- Golden Rose Jolly Jewels nr 106 podwójną warstwę na palcu serdecznym;
- Mokre Szkło z AllePaznokcie jako top (nawiasem mówiąc to istna rewelacja!)



Mam wiele obiekcji przed wystawieniem tego posta - czy zdjęcia są wystarczająco dobre, czy wyrównałam idealnie płytkę, czy moje skórki (których chcę oduczyć się wycinać) są ok, czy lakier jest równo... i tak dalej daaaalej ;) proszę Was o łaskawość :D

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. No i jest super!:)
    Nie miej żadnych obiekcji:)
    Brokat super wygląda, ja też uwielbiam brokaty.
    A na eveline uważaj, już kilka dziewczyn płakało przez tą odżywkę... Także jak tylko coś niepokojącego zauważysz to od razu ją odstaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa!
      A co do Eveline też się naczytałam różnych opinii, ale u mnie wszystko jest dobrze, bardzo się z nią lubię ale cały czas szukam jej jakiegoś zastępstwa :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. ja używam odżywki utwardzającej Golden Rose jako bazy, kosztuje ok 10 zł, nie przepuszcza lakieru i jest mega ;D

      Usuń
    3. Dzięki na podpowiedź! Kolejnym razem jak będę w Golden Rose to się za nią rozglądnę :)

      Usuń
  2. nie martw się, post super, a wszelkie niedoskonałości będą powoli znikać :) fajnie się prezentuje ten JJ, też lubię brokaty :D co do Golden Rose i zamówienia, to wysyłałyśmy dziewczynom z poza Warszawy paczki z ich zamówionymi lakierami. :) więc jeśli chcesz, to daj znać w styczniu, wtedy będzie kolejne :)
    jeśli chodzi o skórki, to ja nauczyłam się je wycinać używając Instant Cuticle Remover od Sally Hansen, poszukaj sobie w internecie info, jest super! :) Tak genialny, że aż napisałam posta, jest u mnie na blogu ;p tani a świetny :)
    pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu! nie poddawaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię brokaty - te od Golden Rose szczególnie :) mam ich kilka w swojej kolekcji. A co do styczniowego zamówienia jestem bardzo chętna - będę trzymać rękę na pulsie i się przypominać :)
      A jeśli chodzi o Instant Cuticle Remover od Sally Hansen moja szwagierka go sobie kupiła więc muszę od niej pożyczyć i wypróbować to cudo :)
      Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Pięknie! Ja uwielbiam brokaty pod każdą postacią - czy to w lakierze, czy takie sypkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem nimi zauroczona :)
    Teraz tylko czekam na firmę, która wymyśli lakiery z brokatem, które będzie się łatwo zmywać ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten fiolet :) Sądząc po kolorze buteleczce mam go w swojej kolekcji ale na paznokciach ma inny kolor. Będę musiała sprawdzić dokładnie numerek:)

    OdpowiedzUsuń