czwartek, 21 listopada 2013

Lakier pełen sentymentu :)

Witam Was cieplutko!

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować mój pierwszy lakier Essie :)
Darzę go wielkim sentymentem. Jest to lakierek jeszcze w starej buteleczce. 
Nosi nazwę CAPRI i ma numer 68.

Lakiery Essie nie należą do najtańszych, ale na różnych stronach z kosmetykami można znaleźć super promocje. Ja swój kupiłam za ok. 10 zł. Jest to naprawdę dobra cena za lakier takiej jakości. Ja lubię te lakierki za nasycenie koloru, za pędzelek, za ich trwałość na paznokciach i trwałość w buteleczce - nie gęstnieją i długo można się nimi cieszyć :) 


Kolor na paznokciach jest bardzo intensywny, czyli taki jak lubię najbardziej :)
Mega pomarańcza, nasycony oranż :)


Do wykonania pazurków użyłam następujących lakierków:
- Sally Hansen odżywka "Maximum Growth" jako baza;
- ulubieniec Essie kolor Capri dwie warstwy;
- IsaDora top coat na wierzch :)


A tak lakierek prezentuje się w sztucznym świetle:


Może Essie-maniaczką mnie nazwać jeszcze nie można bo jestem fanką wszystkich lakierów ;)
Kupuję pod wpływem impulsu - jak zauroczy mnie jakiś kolorek to biorę nie myśląc o firmie, ale kolory, których używam bardzo często kupuję z pewnych firm najczęściej przez internet bo jest taniej ;)

Pozdrawiam Wszystkie Lakierkowe Świruski :P 


20 komentarzy:

  1. Prawda? Lubię takie kolory na pochmurne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tak! Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Zdecydowanie chciałabym do mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam zaglądnięcie do sklepu ezebra ;)

      Usuń
  4. ja myslalam, ze lakiery essie sa troche lepsze jakosciowo.. :) kolor cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też spotkałam się z różnymi opiniami, ale każda firma ma swoje lepsze i gorsze egzemplarze. Ja mam 3 kolory i jestem bardzo zadowolona, ale Essie-maniaczką nie jestem ;P

      Usuń
  5. Kolor przepiękny :) Nigdy nie miałam lakierów Essie,ale ich gama kolorystyczna kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) szeroki wybór kolorów to zdecydowanie atut tej firmy. Każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  6. a ja nie mam żadnego lakieru tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napiszę Ci żałuj bo to najlepsza firma, bo tak nie uważam ;) ale wszystkiego chce się spróbować :) chociaż 30 zł za ten lakier nie dałabym nigdy ;)

      Usuń
  7. w koncu jakies posty tu widze, kolor faktycznie przyjemny i zywy, ladne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  8. jesli mozesz to wylacz weryfikacje obrazkowa przy komentarzach

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek super :)

    Dziękuję:) Ten lakier mnie załamał kryciem i już poszedł na stracenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      a co do lakieru może nie spisuj go tak łatwo na straty - może się do czegoś jeszcze przyda ;)

      Usuń
  10. nie lubię pomarańczu na swoich paznokciach, ale u Ciebie bardzo mi się podoba ^^ i też często zamawiam paznokciowe rzeczy na allegro, chociaż raz mi sie zdarzyło że dostałam kiepskiej jakości nail teka... no ale trudno, zdarza się :)
    co do 3D glaze to też mnie trochę zaskoczył... ale będę szukała czegoś podobnego ale lepszego w obsłudze, jak znajdę to napiszę na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pomarańcz toleruję tylko na paznokciach ;)
      Co do Nail Teka - faktycznie szkoda, ale chyba każdej z nas trafiła się taka "przygoda" z internetowymi zakupami ;)

      Usuń
  11. Fajny kolorek :)
    Z kupowaniem lakierów mam podobnie, jeśli zauroczy mnie kolor to kupuję. Chociaż też dużą uwagę zwracam na cenę :)

    OdpowiedzUsuń