czwartek, 5 grudnia 2013

Córka marnotrawna ;) i "srebrne lustro" W7

Witam :)


Dziewczyny mam nadzieję, że nie zapomniałyście o mnie czyli o świeżaku, co dodał parę wpisów i zniknął :)

Niestety przed Mikołajem i Świętami mam istne urwanie głowy. Sama nie mam dzieci, ale dookoła jest ich całkiem sporo ;) Każdego trzeba odwiedzić, wręczyć prezent, który najpierw trzeba było "upolować" w tłumie innych ludzi ogarniętych gorączką prezentów. Ja sama lubię dostawać prezenty, a jeszcze większą radość daje mi bycie Świętym Mikołajem :D 
Muszę chyba popracować nad tworzeniem postów awaryjnych na zaś :P
Zdjęcia mam porobione, bo oczywiście pazurki miałam pomalowane cały czas ;)
Nie chcę się rozpisywać (choć i tak już sporo skleciłam :P) więc przechodzę do rzeczy :)


Dziś chciałabym Wam pokazać jeden z czterech lakierów firmy W7 jakie dostałam od mojej koleżanki, którą chcę tutaj mocno pozdrowić :*
Kupiła je za grosze na Allegro - tam zawsze można coś dorwać ;)
Na pierwszy ogień idzie srebrny. Uważam, że jest śliczny i daje fajny efekt lustra.
Na fotkach mam dwie warstwy lakierku.


A Wy lubicie taki efekt na pazurkach? Ja lubię ale chyba nie u siebie ;) 
Dlatego lakier powędrował już do nowego domku :) Moja siostra bardzo się ucieszyła :D


Konkrety :) 
Lakier firmy W7, ma dużą pojemność - 15 ml. Jest w dużej okrągłej pękatej butelce i ma fajną, dużą nakrętkę - dobrze, się ją trzyma podczas malowania. Pędzelek jest mały, ale bardzo wygodny - dobrze się nim manewruje. Konsystencję ma w sam raz - na tyle gęstą, że super kryje, nie zalewa skórek, a nie za rzadką żeby się rozlewał :) Nie smuży - dwie cienkie warstwy dają efekt ze zdjęć.


Kolor lakieru nazywa się Silver Mirror i ma numerek 92.
Nazwa jak najbardziej adekwatna :)


A czy Wy też macie koleżanki, które wiedzą, że największą radość sprawiają Wam lakierki? :D
Dajcie znać czy lubicie "efekt lustra" na paznokciach :)

Pozdrawiam gorąco :*
Agnieszka

1 komentarz: