środa, 18 grudnia 2013

Moje pierwsze pseudo-zdobienie ;)

Witam Was Kochane :)

Dziś na wstępie proszę Was o łaskawość ;) 
Chcę Wam zaprezentować moje pierwsze zdobienie (nawet nie wiem czy można to tak nazwać :P ).
Po raz pierwszy na moim blogu widzicie więcej niż jeden kolor na paznokciu.
Zobaczcie co mi z tego wyszło ;) Chciałam spróbować jak to jest :)


Więc przechodzę do konkretów.
Na paznokciu połączyłam dwa kolory - pomarańczowy i amarantowy.


Pomarańcz jest z firmy Essie i znacie go z tego posta.
Amarant to kolejny z mojej kolekcji GR z serii Rich Color nr 13.
Brokatowy paseczek po środku wykonałam srebrnym lakierkiem do zdobień,
jest on firmy Kiss Nailart - kupiłam go za grosze na bazarku.


Patrząc na Wasze cudeńka jakie tworzycie na paznokciach, moje wypociny można nazwać pseudo zdobieniem ;)

Zdjęcie w świetle dziennym

Zdjęcie w sztucznym świetle

Mimo wszystko wydaje mi się, że udało mi się połączyć na paznokciach moje wszystkie ulubione elementy, czyli intensywne, kontrastujące kolory a do tego błysk ;)


A Wam jak się podobają moje wypociny? ;)

Pozdrawiam kolorowo - lakierkowo !

Agnieszka

11 komentarzy:

  1. Przecież to nie jest pseudo zdobienie tylko rasowy, śliczny mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie:) Chciałabym obserwować ale widzę, że dopiero zaczynasz i chyba nie dodałaś jeszcze gadżetu. Zapraszam do siebie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Kiedyś jak dojdę do wprawy w regularnym dodawaniu postów to z pewnością dodam opcję obserwacji :) Wdrażam się pomału ;)

      Usuń
  3. Według mnie dobre początki :) Trochę praktyki, kilka prób i będzie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A dlaczego nie można tego nazwać zdobieniem? W końcu ozdobiłaś paznokieć, a nie machnęłaś tylko dwie warstwy lakieru :D Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) To dla mnie bardzo miłe co napisałaś tym bardziej że od dawna podziwiam Twoje paznokcie ;)

      Usuń
  5. hahah:) nie bądz taka krytyczna:) bardzo ładnie Ci wyszlo:)

    OdpowiedzUsuń