wtorek, 17 grudnia 2013

Golden Rose, Rich Color nr 26 - mój ulubieniec


Witam Was Kochane :)

Po spokojnym weekendzie musiałam zaspokoić swój głód koloru ;)
dlatego od razu chwyciłam do ręki mojego ulubieńca.
Mowa tu o lakierze firmy Golden Rose z serii Rich Color o numerku 38.


Bardzo lubię ten kształt buteleczek - mega ułatwia przechowywanie.
Natomiast długa zakrętka sprawia, że łatwo się trzyma w ręce.


Nie wiem jakie Wy macie zdanie na temat tych lakierów (chętnie je poznam w komentarzach :) ) 
ale ja uważam, że krycie, duży pędzelek, trwałość, duży wybór kolorów świadczą tylko na plus tej serii.
Dodatkowo zachęca cena około 6-7 złotych. Ja je kupuję w lokalnej drogerii (w mojej rodzinnej miejscowości) za 5,50 :) Dostępność tych lakierów jest ogromna. Myślę, że każda z lakieromaniaczek ma choć jedną buteleczkę w swojej kolekcji ;)


Kolor, który dziś prezentuję to zdecydowanie mój ulubiony odcień niebieskiego lakieru jaki mam.
A jak Wam się podoba? Kolor ten stał się słynny za sprawą GlossyBoxa (?) stworzonego przez Kasię Tusk.
Właśnie ona dodała do pudełka sygnowanego swoim nazwiskiem lakier tej serii w tym kolorze.


Jak Wam się podoba mój ulubieniec?
Czy Wy też macie swój ulubiony kolor w palecie GR Rich Color?

Pozdrawiam kolorowo - lakierkowo :)

Agnieszka

15 komentarzy:

  1. uwielbiam cala ta serie lakierow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest nas dwie ;)
      i myślę że na nas lista fanek się nie kończy :D

      Usuń
  2. Moja ulubiona seria! :D
    A kolor cudowny! I o dziwo jeszcze go nie mam. Ale to się pewnie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kolor polecam gorąco - jest przepiękny :)

      Usuń
  3. Kolorek cudowny, niebiański wręcz! Uwielbiam Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      Bardzo się cieszę jak mogę pokazać coś co się podoba :)

      Usuń
  4. piękny kolor, w sumie nie mam takiego. Dodaj możliwość obserwowania Cię przez GFC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam ten kolor serdecznie :)
      A co do obserwowania - muszę się lepiej zapoznać z Blogspotem :D

      Usuń
    2. Dokładnie to samo chciałam napisać ;) bo inaczej trudniej trafić do Ciebie ponownie ;)
      A kolor jest piękny ;) uwielbiam takie ;)

      Usuń
    3. Bardzo mi miło, że ktoś chciałby tu zaglądać :)

      Usuń
    4. no i skusiłam się dzisiaj na ten lakier :D

      Usuń
  5. Przypomina troszkę Softer, który ostatnio opisywałam :) Bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twój Softer - faktycznie mają w sobie coś podobnego :)

      Usuń
  6. Bardzo ladny!
    Ja na blekitnym pomalowalam GR Carnival 01 i pieknie wyglada, jak snieg na niebie.
    Zaprawszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ja na Carnival 01 czaję się już od dawna :D

      Usuń