środa, 11 grudnia 2013

Golden Rose brakato - mania ;)

Witam !

Dziś Dziewczyny nam Wam do zaprezentowania moje cudowności z Golden Rose :)
Może zbiór moich topów (choć wiem, że Jolly Jewels z założenia to nie top, ale ja go właśnie tak używam) nie jest nie wiadomo jak imponujący, ale każdą z buteleczek darzę ogromną sympatią.

Do mojej kolekcji należą:

- Jolly Jewels nr 106


- Jolly Jewels nr 107


- Jolly Jewels nr 123


- 3D Glaze nr 05


- 3D Glaze nr 09


Do tej pory na moim blogu mogłyście zobaczyć tutaj i tutaj - pierwszy i ostatni.

Dziś przyszła pora na 3D Glaze nr 05.



Jak widzicie są to różowe drobinki z różnym połyskiem zatopione w bezbarwnej emalii.
Kiedyś pokażę go Wam w innym wydaniu, dziś na delikatnie ;)



Jako bazę użyłam lakieru Essie nr 240 "We're In It Together", który pokazałam Wam tutaj.

Jak Wam się podobają takie delikatne pazurki? Brokatu jest niewiele, ale jest widoczny.
Starałam się, żeby było delikatnie ale z moim ulubionym brokatem ;)

A Wy macie swoje ulubione Jolly Jewels bądź 3D Glaze? :)

Pozdrawiam Was cieplutko :*
Kolorowo - lakierkowo :)

Agnieszka <3

14 komentarzy:

  1. Nie mam żadnego z tych lakierów, a szkoda
    Fajnie wykombinowałaś to zdobienie :) Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I serdecznie polecam Ci te lakierki :)

      Usuń
  2. Jak mnie się ostatnio podobają takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super! Świetnie go użyłaś do tego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To dla mnie duża radość jak komuś się podoba :)

      Usuń
  4. Dziękuję :)
    Cieszę się bardzo, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo:) jakie fajne różowe paznokietki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie paznokcie :) Takie cukierkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w określeniu jest ;)
      Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń