czwartek, 12 grudnia 2013

Zakochałam się! Piaskowe czarne LOVE od W7 :)

Witam Was Kochane :)

Dziś chciałabym zaprezentować moją nową wielką miłość <3
Mowa o moim nowym (jednym z 4) lakierku firmy W7.


Widząc go w buteleczce myślałam, że to czarny brokat po prostu.
Pomalowałam nim paznokcie, czekałam aż wyschnie a tu?! Piaskowa faktura :D


Wiem, że może Wam się wydawać to dziwne, że nie wiedziałam czym maluje paznokcie, 
ale lakiery dostałam w prezencie wylicytowane z jakiejś aukcji na Allegro ;)


Nie wiem jak Wy ale ja jestem nim zauroczona :D
Noszę go na paznokciach już 3 dzień co w moim przypadku nie lada wyczyn ;)


Nie wiem co powinnam Wam napisać o tym lakierze, bo wiem tylko że jest firmy W7.
Nie znam nazwy ani numeru koloru. Buteleczka jest duża, pędzelek również - bardzo wygodny.
Na zdjęciach widzicie 2 warstwy na bazie z odżywki 8w1 Eveline.
Efekt jest FENOMENALNY, prawda? :D


I jak Wam się podoba?
Ja jestem zauroczona kompletnie! Podoba mi się bardzo! 
Taki efekt węgla na paznokciach ;)

Pozdrawiam Was Lakierkowo <3
Agnieszka

5 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać, że jest cudowny! A jak jego zmywanie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety folia musiała pójść w ruch ;)
      ale tak mnie zauroczył, że zmazałam go by znowu pomalować nim pazury :D

      Usuń
  2. Trochę do Wibosia jednego podobny :) Ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wibo piaskowy jest bardziej brązowy, czekoladowy, a ten jest czarny jak smoła ;)

      Usuń