czwartek, 19 grudnia 2013

Bell Air Flow, wiśniowy

Witam Was Kochane!

Dziś chciałabym Wam zaprezentować jeden z moich lakierów firmy Bell z rewelacyjnej serii Air Flow.
Nie wiem jak Wy ale ja mam taką przypadłość - kupuję lakier danej firmy/serii i jeśli lakier przypada mi do gustu wracam do sklepu/drogerii i kupuję kolejne śliczne kolory ;)
Teraz mam taki szał na Golden Rose Rich Color ;) ale w wakacje dopadła mnie firma Bell.


Czy Wy też macie tak dobre odczucia co do tej serii? Ja ją uwielbiam :)
Jestem posiadaczką 8 kolorów każda buteleczka o wysokim zużyciu ;)


Przechodząc do konkretów: 
prezentuję Wam prześliczny wiśniowy lakier firmy Bell z serii Air Flow Lotus Effect.
Nie wiem jaki ma on numerek - zdrapałam naklejkę.
Na dnie jest numer 78 ale nie wiem czy to numer koloru.
Buteleczka jest kwadratowa - lubię je bo łatwo je przechowywać.
Przez to, że zakrętka jest gruba i długa łatwo się ją trzyma podczas malowania.
Lakier ma spłaszczony pędzelek - łatwo się nim manewruje przy skórkach. 
Konsystencja lakiery jak dla mnie idealna.
Lakier jest mocno napigmentowany - zapewnia krycie po jednej warstwie.


Jeżeli jeszcze nie macie lakierów tej serii biegnijcie czym prędzej do drogerii - 
ja jestem nimi wprost zachwycona :)


A Wy macie jakieś swoje niezawodne serie, którym jesteście wierne i macie sporą kolekcję identycznych buteleczek w różnych odcieniach? ;) Jutro Wam zaprezentuję lakier innej firmy, która też mnie kiedyś opętała i mam ich sporo :D


A Wam jak się podoba moja wiśnia? Ja uwielbiam <3

Pozdrawiam kolorowo - lakierkowo :)

Agnieszka





14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek:)
    Też mam teraz fazę na lakiery Golden Rose aż sie boje iść do sklepu obadać nowości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też czuję obawę przed wyspą Golden Rose :P ile razy bym tam nie była zawsze znajdzie się lakier bez którego nie mogę się obejść ;)

      Usuń
  2. Piękny kolor!
    A serię Air Flow od bell również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Air Flow i Glam Wear to bardzo udane serie od firmy Bell :)

      Usuń
  3. Kolor zupełnie nie mój, ale podziwiam zadbane paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam żadnego lakieru z Bell - wstyd xD Kolor bardzo mi się podoba tak, jak Twoje zadbane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa, jest piękny! Uwielbiam takie kolory <3 Niestety nie mam żadnego lakieru z tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię lakiery Bell. Ten kolor jest super, bardzo Ci pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja widziałam kiedyś takie w Biedronce ;)
    skoro tak zachwalasz - trzeba będzie wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm przekonalas mnie zeby kupic i przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja rich color z golden rose tez lubie i mam sporo:) no i procz tego opi. kupuje jak jest jakas fajna okazja bo uwielbiam, color cluby uwielbiam, bo to swietnej jakosci lakiery o mozna tez okazyjnie tanio kupic. no i essie.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubie takie kolory na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń